دسته‌بندی نشده, گوشی موبایل, مجله جانبی گوشی

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A23

گوشی سامسونگ گلکسی a23

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A23

کمپانی سامسونگ از اوایل سال 2019 شروع به ساخت گوشی های سری A کرد و گلکسی A23 نیز یکی از همین سری گوشی های خوب این کمپانی به حساب می آید که علاوه بر شهرت و محبوبیت جهانی این گوشی در ایران هم از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است .

گوشی سامسونگ گلکسی A23 یکی از سری های جدید سری A به حساب می آید ، A23 یک گوشی اقتصادی به حساب می آید و امکانات جالبی همچون لرزشگیر اپتیکال دارد ولی با این حال مثل هر گوشی دیگری می تواند معایب مختص خود را داشته باشد و این معایب شاید برای یک کاربر مهم به حساب بیاید شاید برای یک کاربر مزیت های آن جوری باشد که معایب به چشم نخورد در ادامه با جانبی گوشی همراه باشید تا با هم بررسی کنیم اگر تمایل به خرید این گوشی را دارید آیا ارزش خرید دارد ؟ یا نه ؟!!

 

گوشی سامسونگ گلکسی a23 - رنگ آبی روشن

طراحی و ساخت گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

گوشی های سامسونگ سری A به نحوی گوشی های پایین رده و اقتصادی به حساب می آیند به همین خاطر داشتن انتظار طراحی خیلی با کیفیت در ساخت آنها یک انتظار اشتباه است .

گوشی A23 مثل بقیه از پلاستیک ساخته شده است و فریم فلزی و قاب آلومینیومی را در آن نمی توان پیدا کرد و حتی می توان گفت کیفیت پلاستیک ساخت بدنه آن خیلی چشم گیر نیست .

در طراحی A23 خلاقیت جدید در ساخت آن به کار نرفته است و شباهت مشابه با سری های قبلی A دارد ، اسپیکر ، دکمه پاور ، اثر انگشت ، جای قرار گیری دوربین های پشت گوشی و… همانند سری های قبلی A ساخته شده اند .

مزیت های این گوشی می توان به گوریلا گلس ۵ و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و کارت حافظه به صورت همزمان اشاره کرد .

مشخصات صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

صفحه نمایش این گوشی IPS LCD با اندازه ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل و نرخ به روز رسانی 90 هرتزی را ساپورت میکند که یک نکته مثبت می توان در نظر گرفت .

صفحه نمایش A23 سامسونگ روشنایی کم و زاویه دید محدودی دارد که می توان به عنوان یک عیب در این صفحه نمایش در نظر گرفت .

مشخصات باتری گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

باتری گوشی A23 یک باتری حجیم 5000 میلی آمپری پیش بینی شده است که می تواند شارژ خوبی برای ما نگه دارد که یک نکته مثبت به حساب می آید ، همچنین قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی را ساپورت می کند ولی آداپتوری که داخل جعبه این محصول شما خریداری می کنید 15 واتی است که می تواند زمان شارژ را تا یک ساعت و نیم طولانی کند .

مشخصات امنیتی گلکسی A23 :

سنسور اثر انگشت این گوشی روی دکمه پاور آن قرار گرفته است و قابلیت تشخیص چهره در این دستگاه وجود دارد که از طریق دوربین سلفی به صورت 2 بعدی کار می کند .

گوشی سامسونگ گلکسی a23

گوشی سامسونگ گلکسی a23

مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

این گوشی از 4 تا لنز دوربین متفاوت ساخته شده است که به ترتیب ، دوربین اصلی گوشی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین الترا واید 5 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی برای تصویر برداری نزدیک و عمق قرار گرفته شده است .

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای عکس برداری سلفی در نظر گرفته شده است .

تصاویر خوبی شما می توانید به راحتی از طریق دوربین اصلی این گوشی بگیرید ، دوربین اصلی شارپنس و کیفیت خوبی دارد که جزئیات مناسبی را از تصویر در اختیار شما قرار می دهد که می توان به دید یک نکته مثبت در نظر گرفت .

مشخصات فیلم برداری گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

در زمان فیلم برداری یه ویدیو 4K با کیفیت به شما خروجی می دهد و داشتن لرزشگیر اپتیکال به شما در فیلمبرداری کمک بیشتری می کند ولی بیشترین فریم خروجی شما بیشتر از 30 فریم بر ثانیه نیست .

مشخصات پردازنده گلکسی A23 :

تراشه پردازنده اسنپدراگون 680 در A23 با قابلیت 4 هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 256 Gold و ۴ هسته کم مصرف تر ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver که جمعا یک تراشه 8 هسته ای به حساب می آید که قدرت خروجی خوبی برای شما خواهد داشت و می توان به دید یک نکته مثبت به این قضیه نگاه کرد .

مشخصات نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

این گوشی از مشخصات نرم افزاری به روزی برخوردار است و از رابط کاربری OneUI 4.1 و اندروید ۱۲ با بروز رسانی 3 سال نرم افزاری اینده بر خوردار است که می توان به دید نکته مثبت به آن نگاه کرد .

گوشی سامسونگ گلکسی a23 تصویر

مشخصات اسپیکر گوشی سامسونگ گلکسی A23 :

صدای اسپیکر این گوشی از لبه پیین فریم پخش می شود و از صدای خوبی برخوردار نیست و در اخرین حد صدا که قرار گیرد باز هم صدای نسبتا کمی دارد که میتوان به یک نکته منفی برای این گوشی محبوب تبدیل شود .

 

به نظر شما گوشی سامسونگ A12 چگونه گوشی است ؟

آیا ارزش خرید دارد ؟

تا به حال با این گوشی در عمل کار کرده اید ؟

نظر خود را برای ما کامنت کنید و اطلاعت خود را با ما به اشتراک بگذارید .

 

samsung galaxy a23

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *