کسب و درآمد از جانبی گوشی

فروشگاه جانبی گوشی سه روش همکاری را پیش روی تمام علاقه مندان به لوازم جانبی گوشی برای کمک و حمایت از شما دوستان و عزیزان قرار داده است .

1-  خریدار عمده کسب و درآمد از جانبی گوشی  :

شما با تایید خریدار عمده گرفتن می توانید لوازم جانبی گوشی را به صورت عمده از تمام نقاط ایران خریداری کنید .

این پلن مخصوص مغازه داران می باشد که اجناس مغازه خود را به راحتی با حاشیه سود خوب می توانند از طریق جانبی گوشی  تامین کنند .

به عبارتی شما عزیزان می توانید اجناس جانبی گوشی را به صورت تکی و عمده به قیمت عمده به صورت انلاین و اینترنتی طبق سلیقه خود خریداری کنید .

نکته مهم : طرح ها و فروش های ویژه  مخصوص مغازه داران عزیز وجود دارد که می توانید با تماس گرفتن از این فروش ها و تخفیف های خوب اطلاع پیدا کنید .

 

2- همکاری فروش یا افیلیت مارکتینگ لوازم جانبی گوشی :

شما می توانید با فروشگاه جانبی گوشی از طریق سایت یا پیج اینستاگرام خود در خرید و فروش لوازم جانبی گوشی شریک شوید و کسب درآمد کنید .

 

افیلیت مارکتینگ - لوازم جانبی گوشی - کسب و درآمد از جانبی گوشی

افیلیت مارکتینگ :

افیلیت مارکتینگ یک روش فروش اینترنتی و انلاین مدرن است که در حال حاضر میلیارد ها دلار محصولات در سرتاسر جهان با این روش به فروش می رسد .

حدود 15 تا 20 درصدمحصولات در اینترنت با این روش به فروش می رسند .

 

نحوه شروع افیلیت مارکتینگ و کسب و درآمد از جانبی گوشی :

شما می توانید با ثبت نام در جانبی گوشی و ارتباط برقرار کردن با پشتیبان پنل افیلیت مارکتینگ خود را فعال کنید و با کمک گرفتن از تیم پشتیبان توضیحات و راهنمایی های کامل را در مورد نحوه درامد ساختن از افیلیت مارکتینگ جانبی گوشی مطلع شوید .

 

3- خرید ویژه و تخفیف بیشتر از وب سایت جانبی گوشی : 

عزیزان علاقه مند به خرید محصولات جانبی گوشی با تخفیفات بیشتر در صورتی که 2 محصول یا بیشتر از 2 عدد محصول سفارش داشته باشید می توانید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و تخفیف ویژه دریافت کنید .

 

درصد تخفیف ویژه - لوازم جانبی گوشی - کسب و درآمد از جانبی گوشی

صفحه آپارات جانبی گوشی